BG / EN / ES
ехооо - споделете с насразширено търсенеВашите данниfenk - рекламанаши приятели
ехооо - споделете с нас
sidepanel
sidepanel
10:43, Четвъртък
17 Август 2017г.

EXOOO -> За всичко другоОтговори по темата

POSTINOR DUO

chrissy|жена|25-35|N/A|Sofia
emate профил|лично съобщение

Пуснато на: Нед Окт 16, 2005 6:33 pm

POSTINOR DUO

интересува ме какви са страни4ните ефекти и ако някои го е приемал имало ли е някакви последствия?



dude|Мъж|25-35|несемейна|Софето
emate профил|лично съобщение

Пуснато на: Нед Окт 16, 2005 7:17 pm

Знам, че на приятелката ми и закъснява след употреба на "спешното" хапче и се появява някакво течение... Rolling Eyes



jessica|жена|25-35|несемейна|
emate профил|лично съобщение

Пуснато на: Нед Окт 16, 2005 10:56 pm

вземала съм няколко пъти и при мен не е имало стр ефекти, само цикъла закъснява понякога



NERAZGADANATA_|Жена|18-25|несемейна|plovdiv
emate профил|лично съобщение

Пуснато на: Пон Окт 31, 2005 5:01 pm

Моята приятелка го взе веднъж и също нямаше странични ефекти



anna_t|жена|25-35|семейна|Plovdiv
emate профил|лично съобщение

Пуснато на: Пет Мар 17, 2006 4:11 pm

Взимала съм само веднъж, знам че на някои им закъсняvа, боли ги коремът, чувстват се зле. Аз нищо не усетих и дори датата на цикъла не ми се измести.... е само сега ме болят няколко седмици гърдите и са леко подути МНОГО СЕКСИ Laughing



just_me|жена|18-25|несемейна|
emate профил|лично съобщение

Пуснато на: Пет Мар 17, 2006 5:13 pm

az su6to sum go vzimala nqkolko puti i opredeleno nqma strani4no efekti, osven 4e ti se razmestva datata na cikula. iii spasqva polojenieto...no do sega ne sum 4uvala ot nikoi da ima strani4ni efekti



chrissy|жена|25-35|N/A|Sofia
emate профил|лично съобщение

Пуснато на: Съб Мар 18, 2006 10:04 am

e az sum imala vsi4ki strani4ni efekti (e po4ti) Crying or Very sad mn zle mi doide..oba4e qvno puk pomaga..makar 4e do4uh za slu4ei na zabremenqvane i sled postinor Confused



sexyslava5|жена|18-25|несемейна|
emate профил|лично съобщение

Пуснато на: Пон Май 21, 2007 11:07 pm

SOS

hora pomagaite.s priatelq mi pravihme sex s prezervativ na 4 den sled kato mi svar6i cikalat.no uvi prezervativa se skasa i toi se e izpraznil v men.pih postinor duo na sutrinta,no me e strah dali 6te pomogne?a sa6to isam 4uvala 4e mejdu dvata cikala moje da ima i karvene zadaljitelno li e?pomagaite



nn88|жена|25-35|N/A|
emate профил|лично съобщение

Пуснато на: Вто Май 22, 2007 10:06 am

Пих го преди по-малко от две седмици, също на следващия ден. Нямаше никакви странични ефекти. Единственото, което е, че ми дойде 4 дни по-рано.



Caramel|??|18-25|N/A|
emate профил|лично съобщение

Пуснато на: Вто Май 22, 2007 10:32 am

и аз съм пила и нямах странични ефекти - даже на време си ми дойде после.
А дали ще помогне - би трябвало... колкото по скоро го пиеш, толкова по сигурно е, че ще помогне.
А за кървенето - зависи по кое време си го пила от цикъла ти... понякога има кървене, друг път не - това не трябва да те притеснява.




Иди на страница 1, 2  Следваща

 
 
НАПРАВЕТЕ ЕХООО СТАРТОВА
ГЛАСУВАЙТЕ И ДНЕС ЗА НАС
СТАРАТА ВЕРСИЯ НА ЕХООО
ВХОД

В СЛУЧАЙ НА ЗАБРАВЕНА ПАРОЛА, МОЖЕТЕ ДА Я ВЪЗСТАНОВИТЕ ОТ ТУК. А АКО НЕ СТЕ РЕГИСТРИРАН/А, НАПРАВЕТЕ ГО ТУК.
ГОРЕЩИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
ПОСЕТЕТЕ
СПИСАНИЕ ЗА МЪЖКА МОДА И ЛАЙФСТАЙЛ
КЛЮКИ, СЕКС, ПИКАНТНО
ГОРЕЩИ СНИМКИ, ГОРЕЩИ НОВИНИ
СЪНОВНИК, ХОРОСКОП, ГАДАЕНЕ
СВАТБЕН ПОРТАЛ
ВСИЧКО ЗА ВАРНЕНСКИТЕ БЕБЕТА
ОРЕШАКА-СГЛОБЯЕМИ ДЪРВЕНИ КЪЩИ
ARTDEVISER - webdesign | internet solutions | multimedia